- Cross-docking szállítók integrálása, szállítmányaik kezelése, nyomonkövetése
- Cross-docking folyamatának folyamatos optimalizálása, fejlesztése
- Logisztikai szolgáltatók számláinak ellenőrzése és a számlák alapján riportok készítése
- Kötbérezési folyamattal kapcsolatos feladatok elvégzése, ad-hoc problémák feltárása, megoldása
- Árugazdálkodási rendszer napi szintű használata, árukiadások, visszavételek, reklamációk folyamatos kezelése
- Sheet/Excel táblák és függvényeinek kezelése, statisztikák készítése a napi üzletmenetnek megfelelően, valamint a KPI-k folyamatos riportálása a Logisztikai Managernek
- Intenzív kommunikáció a logisztikai szolgáltatókkal, OBI áruházakkal és a központi társosztályokkal
- Prezentációk készítése, meetingeken való részvétel (angol nyelven)

Logisztikai specialista (Maternity cover)
OBI Hungary Retail Kft. • Budapest
Könyves Kálmán körút 12-14, 1097 Budapest
Magyarországon 31 áruházunkban közel 1800 elkötelezett munkatársunk áll vásárlóink rendelkezésére.
Közösségünk gazdag és sokszínű, nyitottan állunk a különböző nézőpontokhoz. Célunk, hogy megbecsülő és diszkrimináció mentes munkakörnyezetet teremtsünk, ahol az egyéni erősségek kerülnek fókuszba.
Munkakultúránk alapvető része, hogy mindenkinek lehetőséget biztosítsunk a fejlődésre.
Felelősséget vállalunk a környezetünk és a társadalom iránt és mindenkit támogatunk abban, hogy fenntarthatóbb otthont teremtsen.
Munkánk során praktikus és kreatív módon segítünk vásárlóinknak megvalósítani saját DIY ötleteiket.
Hiszünk abban, hogy az új és kreatív megközelítések révén túlléphetünk a megszokott kereteken.
Csatlakozz csapatunkhoz és éljük át együtt az alkotás örömét!
#alkotokedv #kozosség #sokszinuseg #felelosegvallalas #fejlodes #obihr
Feladatok, amik Rád várnak
Amit Tőled várunk
- Legalább középfokú, szakirányú végzettséggel rendelkezel
- Legalább 1-3 éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel, vagy multinacionális vállalatnál, áruházban minimum osztályvezetői pozíciót töltöttél be
- Legalább középfokú aktív angol nyelvtudással rendelkezel - magabiztos vagy szóban és írásban egyaránt
- Rutinosan kezeled a Google Workspace programokat (Gmail, Sheet, Meet, Document) sheetben/excelben függvényeket tudsz létrehozni és kezelni
- Adatelemzési készség, adatokban való összefüggések felismerésének képessége
- Hatékony problémamegoldó vagy és jól kommunikálsz szóban és írásban
- Pontos, precíz és megbízható vagy és képes vagy önállóan dolgozni
- Előnyt jelent, ha kezeltél már készletgazdálkodás programot és érted a készletmozgásokat
- Előnyt jelent, ha német nyelvtudással rendelkezel
Amit kínálunk
- AYCM (All You Can Move)
- Cafeteria
- Bérlet támogatás
- Céges laptop
- Céges rendezvények
- Céges mobil
- EAP (Employee Assistance Program)
- Egészségbiztosítás
- Gyümölcs nap
- Heti 2 nap Home Office
- Dolgozói vásárlói kedvezmény
- Tréningek és továbbképzések
- Parkolási lehetőség
Miért éri meg csatlakozni hozzánk?
Ezek és sok más előny vár rád:
Cafeteria
Belépés napjától megilleti munkatársainkat a cafeteria juttatásunk.
AYCM
Szerződj le nálunk az All You Can Move-val és élj a számos sportolási lehetőséggel!
Rugalmas munkaidő
Te határozod meg, hogy nézzen ki munkanapod a rugalmas munkaidő keretein belül.
Dolgozói kedvezmény
Minden munkatársunk 15% kedvezményben részesül áruházi vásárlásai során. Te milyen DIY projektbe kezdenél bele a kedvezménnyel?
Iroda vagy otthon
Hibrid munkavégzésben dolgozunk - élvezd a 3 nap iroda, 2 nap home office előnyeit!
Egészségbiztosítás
Egy teljeskörű egészségbiztosítással állunk ki dolgozóink egészségének védelme érdekében!
Könnyű megközelíthetőség
Irodánk a 9. kerületi Lurdy-házban könnyű megközelítést kínál kollégáinknak, nem is beszélve az ingyenes parkolási lehetőségről!
Employee assistance program
Ingyenes tanácsadási konzultációk lehetőségét kínáljuk már a belépés napjától!
Munkatársaink beszámolnak:

OBI Talent Acquisition Team
E-mail küldése E-mail másolva! E-mail másolása?
OBI Hungary Retail Kft.