- A kategória menedzsment és az értékesítés támogatása merchandising, POS és Easyprint területein
- A helyi és vállalati planogramok létrehozása és karbantartása a Spaceman szoftverben
- S3 + (merchandising-alapú termékadatok) – rendszeres frissítése és karbantartása
- Üzletspecifikus merchandising információk kezelése (SiMi / MiMi)
- Adatkarbantartás a koncepció könyvtárban
- Helyi koncepciók fejlesztése a helyi és vállalati Kategóriakezelés inputjai alapján
- Hetente merchandising információk előkészítése
- Hetente a "Wochen info" (Heti összefoglaló) előkészítése
- A vállalati POS anyagok fordítása és adaptálása a vállalati irányelveknek megfelelően
- Easy Print elrendezések karbantartása a raszter tartalmon belül S3+-ban

Merchandising Junior Specialista
OBI Hungary Retail Kft. • Budapest
Könyves Kálmán körút, 1097 Budapest
Magyarországon 31 áruházunkban közel 1800 elkötelezett munkatársunk áll vásárlóink rendelkezésére.
Közösségünk gazdag és sokszínű, nyitottan állunk a különböző nézőpontokhoz. Célunk, hogy megbecsülő és diszkrimináció mentes munkakörnyezetet teremtsünk, ahol az egyéni erősségek kerülnek fókuszba.
Munkakultúránk alapvető része, hogy mindenkinek lehetőséget biztosítsunk a fejlődésre.
Felelősséget vállalunk a környezetünk és a társadalom iránt és mindenkit támogatunk abban, hogy fenntarthatóbb otthont teremtsen.
Munkánk során praktikus és kreatív módon segítünk vásárlóinknak megvalósítani saját DIY ötleteiket.
Hiszünk abban, hogy az új és kreatív megközelítések révén túlléphetünk a megszokott kereteken.
Csatlakozz csapatunkhoz és éljük át együtt az alkotás örömét!
#alkotokedv #kozosség #sokszinuseg #felelosegvallalas #fejlodes #obihr
Feladatok, amik Rád várnak
Amit Tőled várunk
- Elemző gondolkodás és problémamegoldó készség
- Termékválaszték ismerete
- Üzleti és operatív folyamatok megértése
- Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek
- Angol nyelvtudás kommunikációs szinten
- Az informatikai rendszerek és szoftveralkalmazások ismerete
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk
- AYCM (All You Can Move)
- Cafeteria
- Céges laptop
- Céges mobil
- Dolgozói vásárlói kedvezmény
- EAP (Employee Assistance Program)
- Egészségbiztosítás
- Gyümölcs nap
- Heti 2 nap Home Office
- Könnyű megközelíthetőség
- Parkolási lehetőség
- Rugalmas munkaidő
- Tréningek és továbbképzések
Miért éri meg csatlakozni hozzánk?
Ezek és sok más előny vár rád:
Cafeteria
Belépés napjától megilleti munkatársainkat a cafeteria juttatásunk.
AYCM
Szerződj le nálunk az All You Can Move-val és élj a számos sportolási lehetőséggel!
Rugalmas munkaidő
Te határozod meg, hogy nézzen ki munkanapod a rugalmas munkaidő keretein belül.
Dolgozói kedvezmény
Minden munkatársunk 15% kedvezményben részesül áruházi vásárlásai során. Te milyen DIY projektbe kezdenél bele a kedvezménnyel?
Iroda vagy otthon
Hibrid munkavégzésben dolgozunk - élvezd a 3 nap iroda, 2 nap home office előnyeit!
Egészségbiztosítás
Egy teljeskörű egészségbiztosítással állunk ki dolgozóink egészségének védelme érdekében!
Könnyű megközelíthetőség
Irodánk a 9. kerületi Lurdy-házban könnyű megközelítést kínál kollégáinknak, nem is beszélve az ingyenes parkolási lehetőségről!
Employee assistance program
Ingyenes tanácsadási konzultációk lehetőségét kínáljuk már a belépés napjától!
Munkatársaink beszámolnak:

OBI Talent Acquisition Team
E-mail küldése E-mail másolva! E-mail másolása?
OBI Hungary Retail Kft.